Ray Stevenson Community
February 21, 2018, 10:22:31 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: • Official websites:    Thor - Visit    |  Divergent - Visit

Home   Help Arcade Login Register  
Poll
Question: y a t'il des français sur le site ?  (Voting closed: August 23, 2008, 10:55:59 AM)
bonjour - 3 (100%)
hello - 0 (0%)
n - 0 (0%)
p - 0 (0%)
Total Voters: 3

Pages: 1 [2] 3
  Print  
Author Topic: JE L'adore  (Read 14191 times)
lalieb69
Newbie.
*

comme j'aimerais rencontrer ray !!!!!!!

« Reply #15 on: August 10, 2008, 10:40:14 AM »

;D yes I confirm, it is splendid, but unfortunately for me, I do not believe that I would meet it one day, here in my small patelin of Burgundy :embarassed:

je ne suis pas trés sure de la traduction..... :huh:
Camamar
Rayligious Fanatic

« Reply #16 on: August 10, 2008, 04:57:12 PM »

:wave: salut,

content de voir qu'il y a des personnes qui me conprenne, et oui je ray est beau, serais tu combien il mesure, il a l'air tres grand non ?

;D

Oui, il est grand. Il est de six pieds quatre pouces ! Il m'inciterait des genoux à trembler s'il étaient à côté de moi.

Avez-vous entendu sa voix, avec des sous-titres en anglais ? Ou avez-vous seulement entendu sa voix doublée par un autre acteur ? Sa voix est si masculine et puissante, pourtant douce et soyeuse aussi. Sexy ! J'ai dit que sa voix me donne un "eargasm" ---- le bruit me donne 'le petit mort' dans mes oreilles.

J'ai utilisé un traducteur pour écrire ceci. Bien mieux que mes efforts solos, hein? Peut-être je peux améliorer mon français en lisant et à l'aide du traducteur!

Hé! Ainsi je peux me sentir un peu moins coupable pour dépenser tellement le de temps ; RayVing"! RayVing = délirant … utilisant le nom de Ray, naturellement. Nous avons employé le nom de Ray pour faire beaucoup de jeux idiots sur des mots, par exemple, injectant le "Ray" au lieu des lettres : " re". Que est-ce que je peux dire ? Le rayon nous rend idiots et étourdis. Voyez-vous plus tard!

Traduction:

Yes, he is tall. He is six feet four inches! He would make my knees tremble if he were beside me.

Have you heard his voice, with English subtitles? Or have you only heard his voice dubbed by another actor? His voice is so masculine and powerful, yet soft and silky too. Sexy! I have said his voice gives me an "eargasm" --- the sound gives me 'the little death' in my ears.

I have used a translator to write this. Much better than my solo efforts, eh? Maybe I can improve my French by reading and using the translator!

Hey! So I can feel a little less guilty for spending so much time "RayVing"! RayVing = Raving ... using Ray's name, of course. We have used Ray's name to do many silly plays on words, for instance, injecting "Ray" in place of the letters: "re". What can I say? Ray makes us silly and lightheaded.

See you later :bead:

A day without Ray is like a day without sunshine.....Worse, actually. A day without sunshine would save me having to put on sunscreen.
Camamar
Rayligious Fanatic

« Reply #17 on: August 10, 2008, 05:03:24 PM »

;D yes I confirm, it is splendid, but unfortunately for me, I do not believe that I would meet it one day, here in my small patelin of Burgundy :embarassed:

je ne suis pas trés sure de la traduction..... :huh:

Vous avez affiné. Haha ! J'ai dû faire tout à fait un peu de recherche pour rechercher le "patelin". Maintenant je sais qu'il signifie le " village". Ooh ! J'ai appris quelque chose! Bye. :bead:

You did fine. Haha! I had to do quite a bit of research to look up "patelin". Now I know it means "village". Ooh! I learned something! Bye. :bead:

A day without Ray is like a day without sunshine.....Worse, actually. A day without sunshine would save me having to put on sunscreen.
Nomad
Guest
« Reply #18 on: August 10, 2008, 06:10:59 PM »

I would fulfill my obligation to the community and cast my vote, but I don't know what the poll is asking.   :dget:

Maybe others are having the same issue, coz the poll has been there for a couple of days, and there's only one vote?

:nomad:
« Last Edit: August 10, 2008, 09:32:21 PM by Nomad » Logged
lalieb69
Newbie.
*

« Reply #19 on: August 10, 2008, 11:28:12 PM »

:squirm: coucou,

coucou,

j'ai bien ta  lue ta réponse, tu dis qu'il mesure six pieds quatres pouces, cela fait combien en cm ? :huh: Car moi qui ne mesure que 1m60, je suppose qu'il ferait office de geant à coté de moi !!!!! pour se qui est de sa voix je ne la connais que doublée en français, et en français il on bien choisi la personne, cela lui donne une voix belle et puissante, qui va bien avec son physique. Je suis  super contente d'etre sur le site de ray et de vous avoir rencontré. :clap:

cuckoo, j' your read well your answer, you say qu' it measures six feet quatres inches, that made how much in cm? Because me which measures only 1m60, I suppose qu' it would act as giant beside me!!!!! for which is of its voice I only know myself it doubled in French, and in quite selected French it one the person, that gives him a beautiful and powerful voice, which goes well with its physique. I am super content d' to be on the site of ray and to have met to you.

once again j' hope that the translation will be comprehensible, and I m' excuse so sometimes j' use expression of at home, such as patelin or insane or nutcase, because all these words are pérojatif.

encore une fois j'espère que la traduction sera compréhensible, et je m'excuse si parfois j'utilise des expression de chez moi, tel que patelin ou fou ou dingue, car tout ces mots sont pérojatif. :P

:lips:
lalieb69
Newbie.
*

« Reply #20 on: August 10, 2008, 11:31:53 PM »

j'ai fait une faute, il faut lire péjoratif et pas le contraire, sorry..... :nailbite2:

j' made a fault, it is necessary to read pejorative and not the opposite, désolé.... :nailbite2:
Camamar
Rayligious Fanatic

« Reply #21 on: August 11, 2008, 04:54:38 AM »

I would fulfill my obligation to the community and cast my vote, but I don't know what the poll is asking.   :dget:

Maybe others are having the same issue, coz the poll has been there for a couple of days, and there's only one vote?

Je ne comprennent tout à fait ce que la question de scrutin demande, l'un ou l'autre, particulièrement le "n" et le "p".

I don't quite understand what the poll question is asking, either, especially the "n" and the "p".

Camamar
Rayligious Fanatic

« Reply #22 on: August 11, 2008, 05:07:53 AM »

:squirm: coucou,

coucou,

j'ai bien ta  lue ta réponse, tu dis qu'il mesure six pieds quatres pouces, cela fait combien en cm ? :huh: Car moi qui ne mesure que 1m60, je suppose qu'il ferait office de geant à coté de moi !!!!! pour se qui est de sa voix je ne la connais que doublée en français, et en français il on bien choisi la personne, cela lui donne une voix belle et puissante, qui va bien avec son physique. Je suis  super contente d'etre sur le site de ray et de vous avoir rencontré. :clap:

cuckoo, j' your read well your answer, you say qu' it measures six feet quatres inches, that made how much in cm? Because me which measures only 1m60, I suppose qu' it would act as giant beside me!!!!! for which is of its voice I only know myself it doubled in French, and in quite selected French it one the person, that gives him a beautiful and powerful voice, which goes well with its physique. I am super content d' to be on the site of ray and to have met to you.

once again j' hope that the translation will be comprehensible, and I m' excuse so sometimes j' use expression of at home, such as patelin or insane or nutcase, because all these words are pérojatif.

encore une fois j'espère que la traduction sera compréhensible, et je m'excuse si parfois j'utilise des expression de chez moi, tel que patelin ou fou ou dingue, car tout ces mots sont pérojatif. :P

six pieds + 4 pouces = 1.83 metres +  10.16 centimetres.

Je pense que je comprends assez bien ce que vous dites, particulièrement avec l'utilisation de Yahoo Babelfish comme traducteur.

I think I understand pretty well what you are saying, especially with the use of Yahoo Babel Fish as a translator.

lalieb69
Newbie.
*

« Reply #23 on: August 11, 2008, 05:54:07 AM »

;D le ne et le p ne veulent rien dire, c'est parce que quand je me suis inscrite, j' ai mis des mots et lettres au hasard, du fait que je parle, ni ne lis l'anglais :P

N and the p want nothing to say, c' is because when I was registered, j' words and letters randomly, owing to the fact that I put speak, nor lily l' English 
lalieb69
Newbie.
*

« Reply #24 on: August 11, 2008, 05:57:47 AM »

:D  Merci pour ta réponse, c'est vrai qu'il est grand et qu'à coté de moi, se serait un geant..... ;D J'arrive à comprendre les traductions heureusement qu'il y a babel fish, et quand je ne comprends, je transpose ou devine :huh: les mots par rapport a la phrase.

Thank you for your answer, c' qu' is true; it is large and qu' beside me, would be a giant ..... ; D J' manage to include/understand the translations fortunately qu' there is Babel fish, and when I do not include/understand, I transpose or guess: huh: words compared to the sentence.  ;)

lalieb69
Newbie.
*

« Reply #25 on: August 12, 2008, 01:38:29 AM »

:wave: Bonjour,

Je voulais savoir si ray connait le site, et si oui s'il est déjà venu tchater avec ses fans ? Car ici en france, sur certains sites de fans, les celebrités viennent discuter en ligne avec eux.

I wanted to know if ray knows the site, and so yes s' it already came tchater with its fans? Because here in France, on certain sites of fans, the celebrities come to discuss on line with them.

Camamar
Rayligious Fanatic

« Reply #26 on: August 12, 2008, 09:53:00 PM »

:wave: Bonjour,

Je voulais savoir si ray connait le site, et si oui s'il est déjà venu tchater avec ses fans ? Car ici en france, sur certains sites de fans, les celebrités viennent discuter en ligne avec eux.

I wanted to know if ray knows the site, and so yes s' it already came tchater with its fans? Because here in France, on certain sites of fans, the celebrities come to discuss on line with them.

Lalieb --- Le fil de matière a appelé le " Ray's Space"  est où le rayon a signalé des messages à nous, par des Lotis, le webmaster (webmistress) pour cet emplacement.

Lalieb --- The topic thread called "Ray's Space" is where Ray has posted messages to us, through Lotis, the webmaster (webmistress) for this site.

mob1
Rayspectable Fan

All for one, and one for all!!

« Reply #27 on: August 12, 2008, 11:07:29 PM »

Heck, I voted, Nomad, even if I didn't understand it...I know  "Bonjour" so I picked that, besides I "always" vote and do my civic duty.  :cheer2:  especially for Ray.

Bonjour, Ray, je t'adore!!!   :lips:
« Last Edit: August 12, 2008, 11:17:02 PM by mob1 » Logged

Mob1 icon
Nomad
Guest
« Reply #28 on: August 12, 2008, 11:12:40 PM »

Good for you, MOB, but I can't vote until I KNOW what it's asking.  I dunno why...it simply goes against a lifetime of "voting rules" I've tried to follow.  Silly, I know.  It's not like we're voting for President here.  Speaking of which, did you see him at the Olympics?  *boak*  Sorry!  *slaps self*   Forget I mentioned that. 

mob1
Rayspectable Fan

All for one, and one for all!!

« Reply #29 on: August 12, 2008, 11:19:46 PM »

Who. the Prez or Ray........... :2drink:

Mob1 icon
Pages: 1 [2] 3
  Print  

Jump to: